zaterdag 15 april 2017

Mini tasjes



Minitasje
In mijn hoofd zat een klein tasje. Nu had ik al kleine tasjes in het assortiment maar ik wilde nog kleiner. Nu zit er verschil in klein en klein. Een tasje waar alleen een mobieltje in past was niet mijn bedoeling. Er moest een normale portemonnee in passen en wat extra spulletjes zoals de mobiel, sleutels en lipstick. Zo’n tasje waarmee je naar een feestje gaat, waarmee je danst op een festival, waarmee je vlot de auto in stapt, die je mee op visite neemt en waarmee je door de stad en land loopt. Een tasje die zo leuk is dat de dochter hem uit de kast van moeder leent als festivaltasje. Een mini tasje die prima bij je nieuwste lente outfit past, bij je daagse goedje en ook bij je feestjurk. Ik denk dat je nu wel een beeld hebt van wat er in mijn hoofd zat.


Proefmodel
Het proefmodel was vlot gemaakt van een restje blauwe PU leer. Ik bleef er naar kijken, wat een schatje. Maar is dat niet met alles wat klein is ;-) Ik besloot hem s’ middags te testen tijdens het boodschappen doen. Perfect! Mijn portemonnee, telefoon en sleutels passen er precies in veilig afgesloten met de schooltas sluiting. En ik had de handen vrij doordat ik het tasje crossbody droeg. Je knoopt de schouderband makkelijk op jouw gewenste maat. Zo kan je hem los op de schouder dragen en handig crossbody. En wat ook nog kan is het tasje dragen op de heup. Ook al is het tasje niet zwaar, dit is fijn voor mensen met schouderklachten. Om hem op de heup te dragen trek je de schouderband door de lussen op je taillemaat en legt achter het tasje een knoop. Ik was helemaal tevreden. Een minitasje wat er goed uitziet, waar de hoognodige spullen in passen zonder dat hij zwaar draagt en prettig geprijsd.


De kleuren 
Deze eerste serie kleine tasjes heb ik gemaakt veel leuke uitvoeringen kwaliteit PU leer. Waaronder de nieuwe kleuren brons, camel en greige ( greige ligt tussen grijs en beige in) Naast uni tasjes heb ik ook combinaties gemaakt met een hippe slangenprint. Dit geeft elk tasje zijn eigen unieke look. Ze zijn allemaal makkelijk te combineren met veel stijlen. Zo lijkt brons of zilver een gewaagde kleur. Maar het is een klein tasje op je lijf. Zodat het net dat extra's geeft aan je totale look. Pas er je sieraden subtiel op aan. Of draag een bijpassende voile sjaal. Met een klein tasje geef je een casual jeans en shirt net wat extra pit. Een eenvoudige feestjurk word een schitterende verschijning. Kies vandaag nog een tasje waar je een heel seizoen plezier van hebt. 



Geen opmerkingen: